2016. március 23., szerda

Angyalian ördögi... (első saját minta)

Hetekkel ezelőtt horgoltam két amigurumi figurát, amit teljesen egyedül terveztem meg, egy neten látott ötlet alapján, ami nagyon megtetszett.

Szóval horgoltam két angyalt.

Vagy két ördögöt?

De az is lehet, hogy egy ilyet - egy olyat? 



Ó, nem, nem számoltam el. A képen tényleg KÉT amigurumi látható. 
Csak éppen felemás :) 

A kezdetek: 

Egyszer volt-hol nem volt, láttam egy babát. Konkrétan itt, egy kifordítom-befordítom Hamupipőke babát.
Egyszerűen nagyszerű ötlet, de tényleg. Egyetlen mozdulattal személyiséget vált a baba, mindenféle öltöztetés nélkül, varázslatos átalakuláson megy át. 
Nem állt szándékomban Hamupipőkét horgolni.
Viszont az ötlet annyira megtetszett, hogy elkezdett foglalkoztatni a gondolat, hogy mekkora poén lenne egy figurát alkotni ezen módon. A lényeg az, hogy a figurák szöges ellentétben legyenek egymással. 
Sajna a piros ördögömet még mindig nem sikerült visszaszereznem, és nem akartam ugyanolyat (hátha egyszer visszakapom :), de nagyon szerettem volna egyet. 
Az angyal-ördög párosítás elég egyedinek, és poénosnak tűnt. (szerintem az), ezért ezt a témát választottam. Igen, szerintem az. 
És igen, gombszemei vannak. Hónapok óta nem lehet normális méretű, pislogós-pillás gombszemet kapni.Legalábbis felvarrhatót nem, én meg azzal szeretek dolgozni. Mackószemem van, de azt nem akartam, a gombokból meg úgyis használni akartam, nem is tudom, minek vettem annak idején... De szerintem így is nagyon buli :) Van némi Coraline-os hatása. Ráadásul NEKEM tetszik. Hogy másoknak nem, az nem nagyon zavar :) 

Az ördögnek, bár nem nagyon látszik, de van farka is. 
Képek hátulról:



Az ellentétes színek kicsit kényszerből jelentek meg a két figurán. Sajnos nem tudtam olyan gyorsan dolgozni, hogy ne fogyjon el a pirosam :( Éppen be tudtam fejezni a két figurát. Viszont amikor már össze akartam illeszteni a feleket, láttam, hogy rövidek lettek így a szoknyák. Nem takarják el a másik figurát. Türelmetlen vagyok sajnos, és nem volt hangulatom megvárni, amíg eljutok a boltba, így egy sor fehér egyráhajtásos pálcával horgoltam össze a figurákat, de mivel még így is rövid lett, horgoltam még két sort. De így viszont már azt szerettem volna, ha a piros is megjelenik, mint szín az angyalon. És kicsit nagyobb mértékben, mint a copfokon a masnik. Szóval a maradékból alaposan kicentizve horgoltam két láncszem sort, és övként kötöttem az angyalok derekára. 

Végül pedig a bizonyíték, hogy tényleg egy figurákról van szó:


Igény esetén közzé teszem a mintát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése