2016. március 30., szerda

Tojás-nyulak

Van egy nagy bajom. A saját ágyamon kívül nagyon nehezen alszom el.
Ez azért kellemetlen, mert már közel a második félév, hogy iskolába járok, nagyon messze, és a bejárás így nem megoldható.
Ezeken a napokon ott alszom. 
Illetve aludnék, ha tudnék.
Teljesen mindegy, hogy hány ágyas a szoba, van-e szobatárs, milyen idő van, nagyon nehezen alszom el. Főleg mivel nagyváros, szokatlan zajokkal. A szállás előtt fél óra alatt simán elmegy a falunk éves átmenő forgalma. 
Ilyenkor mit csinál az ember? Dolgozatot ír, cikkeket olvas, tanul...
De van az a pont, amikor az ember már nem akar betűt látni.
Nálam mindig van kézi munka.
Hetekkel ezelőtt kinyomtattam (persze nem mentettem le, hogy hol találtam :( egy tojás nyúl leírást. 
Az eredeti minta szerint a horgolt tojásba egy műanyag tojást tettek bele, a tartás miatt.
Hát én nem tettem bele műanyag tojást, hanem simán kitömtem flízzel. 
A fülön eredetileg egy nagyon szép virág alakú gombocska csücsült, amim persze nem volt. És még venni sem tudtam sehol, legalábbis szép színűt nem. Egyet próbáltam átkenni körömlakkal, de nem sokat dobott rajta :S
Viszont sikerült édi fagombokat vennem. Lányoknak mintás virág, fiúknak kisautó. 
Ilyenek lettek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése