2016. január 29., péntek

Babák

Kedvenc Fb csoportomban több helyen láttam, főleg póniknál, gyönyörű, gyűrűkben csavarodó loknis sörényeket. Nézegettem egy darabig, és addig-addig nézegettem, amíg meg nem fogalmazódott bennem, hogy milyen szép, loknis babahaj lehetne belőle...
És lett is.
Saját fejem után indultam neki az egésznek. Nem akartam túl nagyot, mert bár elmagyarázták nekem a lokni horgolás titkát, azért a végtelenségig horgolni, unalmas lett volna egy-egy loknit.
Ráadásul így sokkal aranyosabb, kabalaszerűbb lett. 
Sajnos, nem volt itthon pici, mozgó gombszemem. A nagy meg valahogy nem illett rá, a mackó szem meg még annyira sem. 
A méterárú boltban, ahova bekeveredtem, csak nagy lett volna, de az volt itthon is. Így gombot vettem, amiket Csibe választott ki, aki akkor még nem is tudta, hogy mire kell :) Próbáltam befolyásolni, hogy sötétebbet, vagy formásabbat, vagy valamilyet... de nem sikerült :)
Itthon már elgondolkodtam rajta, hogy kicserélem erősebb színűre, de nem volt szívem, hiszen olyan édesen bogarászott a gombok között, hogy milyen legyen.... 
Szóval ilyen lett :) 
Rájöttem, hogy ha két példányban készül valami, akkor esetleg nekem is marad belőle :)
És a képek:




A ruhák levehetőek a babákról, a cipők viszont nem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése