2016. január 31., vasárnap

Amigurumi könyvmoly

Eredetileg polipnak indult, aztán valahogy átlényegült.
Már egy ideje nézegetem a könyvmoly mintákat, de valahogy a sok kis zöld kukac túl egyszerűnek tűnt.
Egyszer láttam ezzel széthúzható test megoldással készült kiskutyát, gondoltam, kipróbálom én is. Nagyobb korongokból sokkal jobb, de nekem most erre volt szükségem.
Vidám, színes, nekem nagyon tetszik. Csibének is, ugyanis el kérte a molyomat, szóval majd még egyszer neki futok.
Kezébe a könyv oda van varrva, de egyébként nyitható, gombbal záródik. Most éppen az Egri csillagokat olvassa. Csibe teljesen rá van kattanva, mert egyik nyáron, a Cimbora táborban, látták a filmet, és sokat foglalkoztak a témával. De a könyvet még nem olvasta. Ami nem igazán sikerült jól, az a szemüveg, ugyanis még mindig nem tudok szépen varrni, horgolt anyagra. De majd a következő talán jobban sikerül. 
Ilyen lett az én könyv molyom:



Igen, a lila valami a könyv szélén a könyvjelző, ugyanis az is van benne :) A testet egyébként össze lehet nyomni, úgy rövidebb, de akkor nem látszik, hogy kihúzható :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése