2015. június 15., hétfő

Vendégem jött

De nem is akárki! 

Emlékeztek ugye, hogy két hónappal ezelőtt írtam nektek Micuról, és az általa létrehozott Mail a smile projektről?

Nekem a mostani a harmadik küldetés, amiben részt veszek, és szerintem szörnyen jó dolog ajándékot készíteni és küldeni csak azért, hogy valakinek örömet okozzunk, minden különösebb ok, vagy alkalom nélkül.
Bárki csatlakozhat, aki csak kedvet kap. Havonta egy személynek küld mindenki ajándékot, de részletesebb információkat találhattok a projekt oldalán (lásd fent). 

Az ajándék küldők között sorsolással dől el, hogy kit látogat meg Freda.

Úgy adódott, hogy a hónapban én voltam a szerencsés, akihez Freda útra kelt. 
Nem jött egyedül, kedves meglepetéseket is hozott magával. De egyébként is nagyon örültem volna neki, ha meglátogat, mert nagyon helyes kis lény :) Igazi világutazó.

Sőt annyira nagy sikert aratott itt nálunk, hogy Csibével szabályos túsztárgyalásokat folytattam az érdekében, hogy tovább tudjon utazni :) A tárgyalások eredménye az lett, hogy Csibének is kellett egy kis horgolt boríték. El is készült a hétvégén, házi használatra. Már talált is benne pár apróságot :) 

Neve egyelőre még nincs (van ötletetek?), de Fredával hamar összebarátkozott.

Freda egyelőre még pihenget nálunk, mert hol az időjárás, hol egyéb teendők tartottak vissza, hogy megmutassam neki a kis falunkat, de szerdára már komoly terveink vannak :) 


Szóval most pihen, és közben hasznos tanácsokkal látja el a mi kis boríték figuránkat. 

Íme Freda, és az (egyelőre!) még névtelen kis barátnője:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése