2015. június 11., csütörtök

Karóra átalakítás

Emlékszik még valaki a karórára, amit a húsvéti nyúl hozott nekem?
Gumigyűrűből lett fonva a szíja. 
Egyszer már egy teljes sort újra kellett fűznöm, miután elszakadt egy gumi a sok használattól.
A mai nap során két gumi szakadt el. Természetesen két különböző sorban, szóval szinte teljesen szét kellett volna szednem a szíjat. 
Hát nem egy hosszú életű dolog ez így. Ha túl lazára fűzöm, akkor nem kényelmes, állandóan elforog. Így viszont naponta feszítve van a fel- és levételnél. Tehát óhatatlanul szakadni fognak a gumik. 
Az "S" kapcsokat fél kézzel szétszedegetni lehetetlen, egyébként is szétfoszlana, ha leszedem a kapcsot, de az "S" kapocsba kapcsot fűzni nem túl egyszerű.

Miután hazaértem, ollóval nekiestem az órának, és leszedtem róla véglegesen a gumi szíjat. 

Előszedtem a maradék fekete horgoló cérnát, a kedvenc tűmet, és horgoltam hozzá egy szíjat. Kényelmes méret, fél kézzel fel- és levehető. Egy virágos gombbal záródik, amire a szíj másik feléről a hurkot rá lehet húzni.
Kényelmes, és egyelőre strapabíróbbnak tűnik.
Majd meglátjuk...

A szíj egyébként rövid pálcák oda-visszahorgolva, szám szerint 5 db soronként (csak hogy középre tudjam tenni a hurkot).

Jelenleg ilyen:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése