2015. június 15., hétfő

Gyöngyös

Az ember lányáról, ha tudják, hogy szokott gyöngyöt fűzni, előfordulhat, hogy közvetítő útján kap egy ékszert javításra. Én is így jártam. 
Csibe egyik tanárnénije küldött vele egy láncot, mert a kapocsnál elszakadt a cérna. Kijavítva visszaküldtem, de annyira megtetszett, hogy elhatároztam, nekem is kell egy ilyen. (Már a harmadikat fűzöm :) 
A fekete az enyém, egy nyári koncerten tervezem felvenni. A fehéret Csibe vitte be ajándéknak, a tarisznya és az egyebek mellé, hogy mennek Németországba.
Csibe közteset kap, fekete és fehér gyöngyök felhasználásával. A tervek szerint jól fog kinézni, remélem, a valóságban is :)
Hogy mi a hivatalos megnevezése az ékszernek, halvány lila fogalmam sincs, de nekem nagyon tetszik.

Ilyen:







A fekete az én méretemre készült, de a fehéret, mivel nem lehet tudni, ki kapja meg, hosszabbító lánccal, állítható méretben készítettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése