2015. március 14., szombat

Könyvjelzők és karkötők

Tegnap sikerült vennem gumi-cérnát, ami valamivel erősebb, mint a gumi-damil. Azzal a lendülettel újra is fűztem az ametiszt és az olivin karkötőket. Utóbbit amúgy is kellett volna, mert nagyon laza lett. Elkészült a mézjáde karkötő is. 
A maradékokból vegyes karkötőket fűztem Csibének, és anyunak, de azokról nincs fénykép. Nekem valahogy nem bejövős a vegyes téma, de nekik tetszett, és az is valami...
A fehér a nyáron kapott hegyikristály karkötőm. Amit nagyon szeretek :)

Különben ha már bent voltam a kedvenc gyöngyös boltomban, nem tudtam ellenállni, és vettem felragasztható figurákat, hogy a múltkorihoz hasonló sarok-könyvjelzőket készítsek belőlük. 
Nekem nagyon bejött a dolog :)

Ilyenek lettek:






A napocskásat be is fogtam, mert ugyan az Ivanhoe-t még nem fejeztem be (most tartok a felénél), beleolvastam egy másik könyvbe is ( W. Bruce Cameron: Egy kutya négy élete), és az is nagyon érdekel. Most tartok a kutya második életénél. Nagyon jó könyv!!!!!!! Igaz a listán nincs rajta, de azért mást is lehet olvasni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése