2015. március 28., szombat

676-ból a következő 6 könyv

Miután átrágtam magam az előző öt könyvön, tegnap elvándoroltunk a könyvtárba, ahol rátettem a kezem a következő 6 könyvre.

Ezek:







Az olvasást a Douglas Adams könyvvel kezdtem. 
Egyszer már neki futottam, de pár oldalnál nem jutottam tovább. De most már kitartóan a 86-ik oldalon tartok. 
Nem is olyan rossz. Sőt.

Nagyon kézműveskedni nem volt időm a héten, de a húsvéti nyúltól csináld magad karórát kapok.  :) Legalábbis csak ezzel tudtam indokolni, hogy tegnap megvettem egyet. :) Csak legyen erőm, hogy ne essek neki addig. 
Egyelőre eldugtam magam elől.  :)

 Ha pedig szeretnétek ötleteket a közeledő április 1-re, akkor itt egy link

Idén nekem is ki kell valamit találnom.

Tavaly gyanútlanul és jó indulatúan besétáltam a kollégám csapdájába, aki veszettül keresett kézi fúróhoz való kanyar fúró fejet.... Szerencsére csak aput hívatta fel velem, hogy neki nincs-e véletlenül...

Nincs valakinek valami jó ötlete???! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése