2014. augusztus 17., vasárnap

Hajfánk

Ha nektek is vékony szálú, és nem túl hosszú a hajatok, és ehhez még hozzájön az is, hogy szög egyenes (de tényleg), akkor tudjátok, hogy milyen érzés, amikor igazából semmit nem lehet vele kezdeni. Frizurát csak vágással lehet kialakítani, de azért nem lehet minden egyes alkalommal vágni, mert akkor már túl rövid lenne...

Mia épp a konty-mánia korszakát éli, és ezzel sikerült rendesen megfertőznie.
Persze én még messze vagyok tőle, főleg, ami a technikáját illeti. De múltkor olyan szép kínai kontyot csinált nekem, hogy csak na... Pedig tényleg nem túl hosszú a hajam... 

Már egy ideje foglalkoztat a hajfánk gondolata. Valahol láttam annak idején, de még nem álltam neki a megvalósításához. A mai napig.
Ugyanis pénteken az egyik kínai boltban láttam igazi hajfánkot. Fájt is érte a szívem, de olyan nagy volt, hogy az én hajam nem fedte volna el rendesen. :(
Gondoltam, hogy akkor itt az ideje kipróbálni a csináld magad változatot.
Harisnyát nem szoktam hordani, mert nem szeretem. Viszont pont volt egy pár leselejtezni való bokafixem. A kidobás helyett bedobtam, tudni illik a mosógépbe. 
Szép tiszta állapotában kitágítottam az egyiken a lyukat, és megcsavartam, mint egy hajgumit, hogy kisebb legyen a felülete, mivel nem akartam rendes bokafixeket szétnyiszatolni, hogy meglegyen a vastagsága, másrészt viszont így túl laza, és nagy lett volna. 
Ezzel a módszerrel viszont elég volt a két leselejtezendő. És egész jó kontyot lehet vele csinálni. Főleg egy virágos hajgumival néz ki nagyon jól.

Ilyen lett.


A haj nem az enyém, mert arról nem készült normális fotó, így viszont én tudtam lefotózni Csibe haját, akinek szintén nem túl hosszú, és elég vékony szálú a haja. 

Ha nem volt elég értelmes a magyarázat (ami előfordulhat, mert nem vagyok ilyenkor már a toppon), akkor részletesebb leírást találtok Perelin-nél. 
 

1 megjegyzés:

  1. Örömömre szolgált megfertőzni! ;)
    Amúgy ugyanezt az eredményt lehet elérni egy plüss hajgumival. Összefogod vele a hajad, mondjuk én múltkor összefogtam egy vékonnyal, és úgy rá. Szétteríted rajta a hajad, és a tövénél saját hajaddal vagy gumival megfogatod. Amúgy alatta egy nagy maslival is jól tud kinézni! ;)

    VálaszTörlés