2014. március 13., csütörtök

Újra itt :)

Újra itt :)
Hosszas hallgatásunk oka nem az, hogy abbahagytuk volna a blogolást, vagy pedig már nem kreatívkodnánk, pusztán Mia technikai problémákkal küzd, és egy makacs vírusos nyavalyával, én meg az influenza maradékával... Ráadásul új szemüvegem elkészültére várok, de nagyon :( 
Túl estünk egy igen jelentős eseményen, ami nagyon buli volt :) Részletesebb mese később következik, amikor már lesz energiám hosszasabban gép előtt időzni, és végre lesz szemüvegem is... 
Addig is pár kép:
Dekor gumiból készült tangram játék:




A videó alapján egész egyszerűen el lehet készíteni.
Nekem annak idején fekete műanyagból volt, de már fogalmam sincs hova lett. Bár akkor még nem igazán értettem a lényeget. Ma már elég sok feladvány található a neten hozzá.

Papírral szemben a dekor gumi előnye, hogy könnyebb megfogni a vastagsága miatt, ráadásul strapa bíróbb.

Közben folyamatosan kötögetek, természetesen sálfonalból.
Gyönyörű sálfonalakat lehet beszerezni (Bicskén már nem igazán lehet kapni) a Kézimunkaház oldalán.
Én is innen szereztem be most fonalakat.

Ez sűrűbb szövésű sálfonal, mint a korábban általam használtak. Először furcsa vele dolgozni, kipróbáltam rajta a horgolást is, de az nem igazán tetszett sem nekem, sem a kolléganőmnek, aki kérte. Nekem  személy szerint jobban tetszik a lazábban szőtt változat.
Amire oda kell figyelni, az a fonalak súlya, ugyanis ebből a fajtából két gombolyag (50 g-os kiszerelésben van) szükséges egy sálhoz, amit csak azért vettünk észre, mert a kolléganőm alaposabban tanulmányozta az oldalt.

Ugyaninnen rendeltem egy gobelin képet is, folyamatban van az elkészítése, de egyelőre még nem nagyon áll rá a kezem a dologra... Sebaj, idővel kész lesz :) 
Azért érdemes körülnézni az oldalon, mert rengeteg érdekes dolog van fent, és egész barátságosak az árak. Szóval hajrá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése