2013. november 3., vasárnap

Októberi meglepetések

Őszi szünet alkalmából meglátogattam családom másik felét :) 
Egy kis meglepetéssel készültem kis tesóimnak (ez volt a korábban már beharangozott meglepetés)
Mivel már megkapták, így publikussá vált :)

Kisöcsémnek egy sárkányt készítettem:



 Készült két póniló is, olyan Én kicsi pónim stílusban. Kishúgomnak, és Csibének.



 Valamint Csibe kérésére saját magam által tervezve egy amigurumi Barney.




A fej nem az igazi (habár azért büszke vagyok rá, hogy megoldottam az orr és száj kérdést, teljesen egyedül. A pocak foltnál a sárkány pocakot használtam, csak kicsit hosszabbra horgoltam.
Ami tetszik még az a keze (babáknál is el tudnám képzelni), és a lábak (habár a sárga körmökkel nagyon megszenvedtem).

Aki esetleg nem tudná, hogy ki is akarna lenni:



Némi nosztalgiával gondolok rá vissza, mert ez volt az első műsor, amit Csibe óvodás korában csendben végig tudott ülni, annyira elvarázsolta. Mivel azóta öregedett pár évet, és állandóan ugyanazokat a részeket adják, így már igazán ezt sem, de azért jó visszagondolni, hogy volt egy olyan időszak amikor még igen :) 
Kívülről fújja a dalokat :)
Jó, mert erőszakmentes, és oktató jellegű. Persze hatvanadszor ugyanaz a rész már nem sok újságot tartalmaz, és egy idő után idegesítő is, de inkább ezt nézze, mint akármelyik "celeb műsort". :)
Szóval a dinoszaurusz ez lett volna. 
Utólag belegondolva a feje kevésbé körte alakúnak kellett volna lennie, a testnek meg tömzsibbnek (az enyém erősen diétázik :P), de az érintett személy azt mondta, hogy tökéletes így ahogy van :) Majd egyszer, talán, esetleg nekifutok még egyszer az egésznek, de hogy az nem mostanában lesz, az 100 % :)
Egyébként jó hír:
Kata oldalán megjelent végre a négyzetes csipke teljes leírása! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése