2013. november 17., vasárnap

Karácsonyra készülve

Sziasztok!
Nem tűntem el véglegesen, csak éppen sok a dolgom.
Karácsonyra készülődve angyalokat horgolok éjjel-nappal. Idén színesben nyomulok :) A kedvencem a sárga angyal :) De tényleg :) 
Olyan szépségesen szép napsárga fonalra tettem rá a mancsaimat, hogy szinte megszólal. És nagyon jól néz ki megangyalosítva is :) Készült mellette égszínkék, és és lila angyal is. Meg persze a hagyományos fehér. Fotók kicsit később lesznek.

Amikor meg megunom kicsit az angyal készítést, akkor más elfoglaltságot keresek magamnak. Így készült például ez az angyalkás könyvjelző:

Valamint ez a gyűrű dekorgumiból:



 Hétköznapi használatra nem igazán alkalmas, mivel a virág az alaphoz képest nagyon nagy, csak arra volt jó, hogy kipróbáljam, mit lehet összehozni a varrható gyűrű alapokból, amit még a nyáron vettem.
A piros virágot piros fonallal felvarrtam az alapra, és a varrást kívülről eltakartam a sárga középpel.


 
 Idáig még nem nagyon dolgoztam dekorgumival. A könyves vasárnapon a könyvtárban készítettünk baglyot, és Csibének ott nagyon megtetszett. Szóval ő most éppen dekorgumi lázban ég :) Miatta szereztem be virágsablonokat is, különben már baglyokban fuldokolnánk :) Így azért némileg változatos :)
Tőle kértem egy kis dekorgumit. Egyébként érdekes anyag, és el tud pepecselni vele az ember, de nem fogom a készletét rendszeresen fosztogatni :) Ami számára jó hír :) Megmaradok a jó öreg fonalaknál :)

Nem mellesleg egyébként épp Braille írni tanulok. Miáék közvetítésével (amit ismételten csak köszönök) egy ismerősöm ismerőse által sikerült hozzájutnom egy állati klassz Braille-táblához. Szörnyen jó. Igaz, hogy kellett kicsit kutakodni, meg logikázni, mire rájöttem, hogy működik, ugyanis a lap hátoldalára írunk jobbról-balra, de miután paint-ben megtükröztem vízszintesen az ABC-t mindjárt működni kezdett :) 
Csibe is próbálkozik a témával, de neki még fura a fordítva írás. Mindazonáltal nagyon aranyosan el tud rajta pontozni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése