2013. október 21., hétfő

Minimalista stílusban

Két minimalista stílusú mobiltok készült a hétvégén. (ezek természetesen nem azok a projektek, amiket beharangoztam, de azok meglepi lévén nem publikusak még :)
Az egyiknél a szín volt kiválasztva. Semmi dísz, csak be lehessen zárni. Ez lett a lila. 

A másiknál a választott szín a fekete volt, illetve azt kérte még kollégám, hogy legyen egy rövid füle, amivel fel lehet akasztani bárhová (csak nyakba nem, mert azt nem szereti).
Kolléganőm ugratta, hogy ja persze, fekete. Rózsaszín alapszín, meg csilli-villi virágdíszítés legyen inkább, de mostanában annyi rózsaszínt és lilát láttam, hogy nem volt lelkierőm hozzá... Pedig a poénkedvéért megérte volna :) Azért rákötöttem egy kék szalagot, hogy mégis legyen valami :) A masni elég rondára sikerült, de a cél az lett volna, hogy ne tudja kibogozni :) Egyelőre még rajta van :P

 A lila toknak igazából a színe tetszik. A gyöngyös boltban (én már csak így hívom :) vettem (azóta szert tettem ugyanott egy gombolyag fantasztikusan égszínkékre is :). Egészen véletlenül vettem észre, hogy már kötős-horgolós anyagokat is tartanak. Szerelem volt első látásra. 
A gombot nem ott vettem, hanem kedvenc méterárumban.A képen nem igazán látszik rendesen, de a széle aranyszínű, a közepe pedig gyöngyház fehér. Nem túl csicsás, de azért mégis valami díszt csempésztem vele a tokra.  
Nem valami nagy cuccok, rövid pálcákkal készültek körbe horgolva, így nem kellett varrni. A feketének a füle is egybe lett horgolva vele. Hamis pálcákkal elmentem az egyik rövidebbik oldalhoz, és onnan indultam a füllel, rögzítettem a másik oldalon, majd a láncszem soron rövid pálcákkal végigmentem még egyszer (a tartás végett). 
A lilából biztos, hogy az életben még egyszer nem horgolok telefontokot. Azt hittem sosem készül el abból a vékony fonalból.
A fekete haladósabb volt, a vastagság miatt, bár igaz ami igaz, hogy a telefon is kisebb volt, amihez kérték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése