2013. április 28., vasárnap

Anyáknapja

Aki esetleg hiányolt volna, annak jelzem, hogy nem léptem le végleg a térképről, csak a szokásos módon megint összecsaptak a fejem felett a hullámok... 
Még április közepén vettem magamnak egy horgolós újságot. Épp nagyon depi voltam, és nagyon sokat dobott a hangulatomon :) 
Van benne egy csomó szép terítő, meg van benne leírás három különböző horgolt szívecskéhez. 
Egyébként most a Diana Filéhorgolás Terítők és Táraik újságról beszélgetünk.
Szóval a szépségesen szép szíveket meglátva rögtön tudtam, hogy mit fogok készíteni anyák napjára.
A dolog lényege az, hogy két fél szívet horgolunk, az egyikről hiányzik az utolsó sor, és amikor a másikon az utolsó sort készítjük, akkor összehorgoljuk a kettőt.
Az eredeti leírásban 6 cm magas szétnyitható műanyag szív szerepelt, mint olyan, amit a belsejébe helyezünk a tartás végett. Na ilyet pont nem sikerült szereznem a kedvenc hobby boltomban :( Viszont volt 5,5 cm-es hungarocel szív. És ha ló nincs ugye... Szóval azt vettem.
Az újság egyébként az egész szívet kb 6 cm magasra írja, mint végeredmény. Hát nem tudom, hogy ők hol mérték a hat cm-t, de nekem nagyon nem annyi... 
Viszont öröm az ürömben, hogy az 5,5-ös hungarocel szív pont elfér a közép részen. Hogy ne tudjon elmozdulni az egész horgolmányban, ezért a széles közép részt fércelő öltésekkel összevarrtam. Így nem tud elmozdulni, jobb a tartása, és a széle rész is szélesebb, mint az újságban. Viszont tök egyedi.
A lassan elvirágzó cseresznye fa ágai között fényképeztem, és szerintem nagyon jól mutat :)

Hogy miért csaptak össze a fejem fölött a hullámok?
Azért mert annak ellenére, hogy időben kitaláltam, mit szeretnék csinálni, és az anyagokat is beszereztem hozzá, kicsúsztam az időből...
Egy nap alatt kéne még két ilyet varázsolnom valahogy, ami sajnos lehetetlenség... Pedig a második fél szív az elsőhöz képest már gyerekjáték volt, csak a lelkesedés fogyott el útközben.
De szerencsére volt "B" verzió is a tarsolyban, ami már készen is van :) Csak a postázásra vár :) Alkalomadtán mutatom, de valamiért nem tudok normálisan fényképet feltölteni ide. Mia segített ki egy kerülő úttal, amivel meg tudtam már oldani. :S
A következő ünnepre azért két-három hónappal korábban el fogok kezdeni készülődni... Biztos ami biztos :)
Hogy tetszik nektek a szívecske?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése