2016. augusztus 13., szombat

Mini(mál) medve, varrás nélkül

Délután kicsit bogarásztam a neten. Valami ötletes, aranyos, nem túl idő és anyag igényes dolog után kutakodva.

Teljesen beleszerettem ebbe a kis medvébe. 
Hamar elkészül, varrni sem kell. Ráadásul nagyon édes. Kis masni a nyakba, vagy sál. Karácsonyra valószínűleg ilyeneket fognak kapni a kollégáim :) Lehet belőle karácsonyfa díszt készíteni, egy kis fonalat átfűzve a fülek között. Vagy akár kulcstartót. 

Az első nekem ilyen lett:



Minta itt
Én a Little Teddy minta alapján dolgoztam. Amint látjátok ez sem túl nagy. Lisa fonal, és 2,5-ös tű, amivel dolgoztam. 

A füleknél-mancsoknál popcorn technikát ír, na azt én is a youtube-on néztem meg, mi fán terem.

A lábaknál 4 egy ráhajtásos pálcával, de ugyanezt a technikát használtam, ahogy írta is a minta.

Ráadásul bizonyítandó, hogy a mi füvünk zöldebb, mint a szomszédé, lefotóztam ma a rendszeresen ide járó vendégünket.

Általában a haverjával járnak át, napközben az utcán szórakoznak. Három-négy nyúl is kint van rendszeresen, és tök jól el vannak :) Az egyik ugyanígy néz ki, csak kicsit nagyobb, de van fekete, és állítólag egy szürke is, de őt még én sem láttam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése