2015. augusztus 29., szombat

Életem első...

...sapkája. És előre láthatóan egy darabig az utolsó is.
Csibe jó ideje nyúzza az idegrendszeremet a Minion-okkal, pontosabban egy Minion sapival, amit nagyon szeretne.
Múltkor elszántam magam, hogy lesz-ami lesz, megcsinálom. Leírást találtam hozzá a Kökénykunyhó blogon, Natinál.  
Csibe fejére kicsit nagy (pedig végig azon aggódtam, hogy kicsinek tűnik..., még amikor próbáltuk is a tetejét, az utolsó körnél, amivel befejeztem a szaporítást, azon agyaltam, hogy horgoljak-e még szaporítást, vagy próbáljam majd tágítani?), de tetszik neki.
Bár a mintán azért némileg módosítani kellett. Kevesebb kéket használtam, és a fülvédő sem 14-ről indul, csak 10-ről. 
Csibe ragaszkodott hozzá, hogy két szeme legyen, mert neki az jobban tetszik. 
A szemüveg keretét azért én levarrtam, miután elkezdett behajlani. Így vastagabbnak tűnik, és ki is emelkedik.
Mivel két szemre volt szükség, én a szemtől is eltértem kicsit.
"Varázskörbe" 6 rp feketével
még mindig feketével szaporítás (12)
váltás barnára, 1 rp szap (18)
barnával még mindig 2 rp szap (24)
váltás fehérre 3 rp szap (30)
fehérrel 4 rp szap (36)
váltás szürkére 5 rp szap (42)
szürkével még három körön át egy rp minden szemre (42)

Ilyen lett:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése