2015. augusztus 31., hétfő

Amigurumi Minion

Nálunk továbbra is dúl a Minion láz. 
Úgy alakult, hogy a Minion sapi után maradt némi Minion sárga fonalam. Amit nem akartam őrizgetni sokáig. Úgy saccoltam, hogy egy kisebb Minion-ra elég lesz. Egy olyan kabala félére. 
El is kezdtem leírásokat nézni, találtam is egyet, ami határozottan egyszerű, nem túl nagy, és nem igazán anyag igényes. Minta itt.

A nadrág levehető, de csak a lábakkal együtt. Egy pici változtatást eszközöltem, ugyanis én a szemet horgoltam. Az eredetin egy filc anyag közepére varrt fekete füles gomb volt, némi szürkével körbehorgolva.

Ugyanaz a technika, mint a sapkánál, csak kevesebb körből áll. 
1. kör, feketével hat rp varázs körbe
2. barnával szaporítás (12)
3. Fehérrel egy rp szaporítás (18)
4. Szürkével 2 rp szaporítás (24)
5-7 ugyanaz, mint a 4. kör. 

Egyébként a szemüvegpántot ugyan külön horgoltam meg, de pár öltéssel rögzítettem a fején.

Ilyen lett:



 Egyébként úgy jártam, hogy a sok Minion (nekem annak tűnik) után elhatároztam, hogy meglepem magam is valami kabalával. Jól fog jönni vizsgaidőszakok környékén :)
Ki is néztem, Csibével közöltem is, hogy mivel fogytán a fehér fonalam, és a színesek is eléggé egy síkon mozognak, nagyon kevés élénk van közöttük, ami elég lenne, csak nekem lesz. Jó darabig nem szeretnék ilyesmivel foglalkozni, kezd kicsit sok lenni a horgolás.
Elmentem a méterárú boltba, hogy veszek magamnak felvarrható szemet, mert az már az ujjbáb készítő szezon idején kifogyott teljesen.
Szóval a méterárú boltból távoztam három pár felvarrós szemmel. És három gombolyag fonallal... Azért már majdnem kitartottam.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése