2015. július 24., péntek

Ujjbáb sárkány

Tegnap este, miután jó hírt kaptam a mesterképzésre való jelentkezéssel kapcsolatosan (tegnap hirdették ki a felvételi ponthatárokat), annyira fel lelkesedtem, hogy feltétlenül csinálnom kellett valamit :) 
Még benne vagyok az ujjbáb készítés lendületében, de nagy bánatomra elfogyott a mozgó szemem, de nem jutottam el anyagbeszerző körútra.
Viszont volt itthon még fekete füles gombom. Előástam egy régi, neon zöld körömlakkot, és azzal csináltam egy-egy pöttyöt a két gomb közepére. Rögtön lett egy pár zöld szemem :) 
Így elkészítettem a zöld szemű szörnyet :)
Bocs a fényképek minőségéért :)
Témába vágóan (lásd a tegnapi bejegyzést) egy sárkány lett belőle :)
Gondolkodtam rajta, hogy lángot is készítek a szájába, de meggondoltam magam. Kicsit túltömtem, mert helyenként kilátszik a tömő anyag, de nekem nagyon tetszik. Főleg a fogsora.
Ilyen lett:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése