2015. július 12., vasárnap

Karkötők és mágnesek

Pénteken volt a bicskei könyvtár Cimbora táborának a záróbulija. Csibe évek óta táborozik itt, és mindig rengeteg élménnyel lesz gazdagabb.
Hagyomány a záró bulin, hogy egyrészt hívnak vendéget. (Idén a Talp Alá Hahó együttes volt, akiket bátran tudok ajánlani minden gyerek rendezvényre. Öröm volt nézni a csillogó szemeket, rengeteg hangszeren játszanak (beleszerettem a zurnába!), és tényleg színvonalas műsort adnak.) 
Másik hagyomány  még (a zsíros kenyéren kívül) zsákba nyúl. Idén gumi karkötőket készítettem. Jobb ötlet, és több idő hiányában. 
Ilyenek lettek: (Külön kiemelve a személyes kedvenceimet. A méhecskéset Csibe csinálta, hogy ő is hozzájáruljon valamivel az ügyhöz. Utána még csinált kettőt a két kedvenc könyvtáros néninek, de azokról nem készült kép, mert nem voltam itthon). 



  Micu oldalán az e havi téma a szárító kötél. 
Csipeszből készítettem ajándékba,, és a mi hűtőnkre is hűtőmágnest. Sajnos nem voltmágnes csík, csak korong a boltban, annak viszont alapjáraton nem olyan nagy a tapadó felülete. Ezért a mágnes alá mindenképpen kell fogatni egy darab papírt, hogy ne csússzon el. Viszont azon kívül, hogy jobban tapad a csipeszbe is lehet fogatni képet, vagy üzenetet, szóval bármit. Nem sok minden kell hozzá. Egy csipesz, egy mágnes, illetve valami, amit rá lehet ragasztani. Én nem festettem le, de akár le is lehet festeni a csipeszeket. 
Így néz ki:



A mágnes korong nem öntapadós, mint a csík, ezért Technocol-al ragasztottam fel. Több idő kell a száradáshoz, de nem szeretem a pillanatragasztót, a ragasztó pisztolyba való rúd meg elfogyott :(
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése