2014. december 14., vasárnap

Karácsonyra készülve

A karácsonyi készülődéssel én idén kivételesen nagyon jól állok. Már csak egy embernek kell ajándékot vennem :)
Sőt, még a kollégák meglepetése is kész lett.
Igaz eredetileg nem ezt szerettem volna, de az ínhüvelygyulladás miatt nem volt lehetőségem, hogy meg is valósítsam :(
Sebaj, majd jövőre... :)

Múlt hét szombaton Miáékkal a Mammut-ban plázáztunk (ajándékbeszerző körúton voltunk), és bementünk egy hobby boltba is.
A kijutás volt onnan igazán nehéz :)

Már korábban szerettem volna kipróbálni a gyertya öntést, és mivel jó árban volt ott öntőforma, és viasz is, így kitaláltam, hogy a kollégák saját kézzel öntött gyertyát fognak kapni idén karácsonyra, pár szem szaloncukorral.


A viaszok nem egyformák, ezért a gyertyák sem azok. A sárgához a viaszt utólag Bicskén szereztem be, és bár drágább, sokkal jobb vele dolgozni. Könnyebben kijön a formából, és egyébként is kevesebb idő alatt dermed meg.
Viszont a kéknek nagyon jó színe van. A sötét zöldeket színező viasszal festettem be, olvasztás közben.

Karácsonyra készülve sütöttem ma egy csomó mézes kalácsot. A recept, ami a mézes fűszer keverék hátulján van, csak dupla adag, ugyanis az egyik kolléganőmnek megígértem, hogy viszek be nekik kóstolót, és elég nagy a társaság... :)
Kajával pedig nem viccelünk, aki megígér valamit, annak be is kell tartania, mert különben hallgathatja eleget :)



A képen nem látszik a teljes mennyiség, de ha nem lett 200 db, akkor egy se... 
Azt hittem, hogy sose érek a végére. A felakasztást segítendő néhány darabra egy szívószál segítségével lyukat fúrtam. 
Egész finom lett :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése