2014. december 25., csütörtök

Karácsony

Karácsony témájú bejegyzés következik! :)

Ezúton szeretnék Mia és magam nevében békés, áldott karácsonyt, és sikerekben gazdag, nagyon boldog új évet kívánni mindenkinek!


 Eredetileg a kollégáim gyertyák helyett gumigyűrűből készített figurákat kaptak volna. Hóembert, és karácsonyfát, de kifutottam az időből.
Ilyen lett volna:





A terítő nem az én kezem munkáját dicséri, hanem Mia anyukájáét :) 

Figurákhoz videók:
Fenyőfa első rész:
Fenyőfa második rész:


Hóember:


Karácsony alkalmából kaptam a Jézuskától egy csatt készítő készletet. Este neki is estem egyet elkészíteni.
Ezáltal megtanultam körmöcskézni, és most már tudom, hogy mire lehet felhasználni, a fonott hengert. Szuper, mert simán lehet pótolni a hozzávalókat. Fonalam van egy csomó, csat alapot bárhol lehet vásárolni, és igazán egyedi kiegészítők lesznek belőle. Akár kitűzők is. Tetszik. (A Kardos Játék és Dekor üzletben lehet ilyesmihez hozzájutni, bár a csomagom kicsit elkeveredett, és majdnem mást kaptam, de végül is megérkezett! :) A másik verzió különben gyűrű készítő szett lett volna, mert hogy a raktáron ez volt az utolsó csatos szett. Utólag már vicces sztori, de amikor vártam a csomagot, hogy Luca napra megjöjjenek a lufik, és kérdéses volt, hogy ideér-e... Hát inkább a sírás kerülgetett....)
Ilyen lett az első:



Mégegyszer kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése