2013. december 3., kedd

Lufik

Még gimnáziumba jártunk, amikor a régi általános iskolánkkal szemben nyílt egy hobby bolt (ami azóta bezárt :( Akkoriban annyira nem foglalkoztattak a kreatív dolgok, illetve már kialakuló félben volt a vonzalmam az origamihoz, de még nem merültem el benne teljesen. Viszont barátnőimmel, akik már akkor is mindenfélét alkottak, gyakran betértem oda, amikor épp anyag beszerzésre indultak. 
Ott vettem egy könyvet a lufi hajtogatásról. Valahogy úgy megfogott a téma. Függetlenül attól, hogy éppen nagyon nem tudtam mit kezdeni a dologgal, mivel nem volt sem hozzá való lufi, sem pedig pumpa a boltban (próbáltatok már tüdővel felfújni ilyen lufit? nagyon durva!), csak a könyv.
Jó darabig nézegettem, kerülgettem, de nem valósult meg belőle semmi.
Aztán egyszer (már főiskolás koromban), felfedeztünk barátnőmmel egy tök szuper boltot Pesten (azóta úgy tudom az is bezárt :(. Szörnyen aranyos dolgaik is voltak, leginkább dísztárgyak, apróbb játékok, ékszerek, csattok, kiegészítők, rengeteg akcióval. Egyszer náluk találtam készletet, egy pumpa volt benne, 10 vagy 20 db. lufival. Vettem egy készletet (nagyon hamar elfogyott, utána nem is lehetett kapni náluk sem). Akkor elkezdtem próbálgatni a dolgot. Készült pár kard, meg kutya, és talán egér Csibének, aki főleg a kardot szerette (főleg, amikor az udvaron "párbajoztunk"). Viszont a pumpa nem bírta túl sokáig, és megjavítani sem lehetett.
Egyszer betévedtem Bicskén egy ajándék boltba, ahol valahogy szóba került a dolog, és mondta ott a bácsika, hogy hát szokott lenni pumpa, de most éppen nincs. Aranyos volt, mert hozatott nekem (édes nagyon, most éppen Tamagochira vadászik :), és lufijuk is volt. Na akkor kicsit belelendültem.
Sőt utána még nagy kiszerelésű lufit is rendeltünk, hogy legyen itthon. Azóta többször is jól jött, hogy ismerek pár figurát. :)
Tegnap is éppen azt tanultam, mert tervben van egy iskolai programon való részvétel, de még nincs lefixálva. Mindazonáltal én a nyáron letetettem a nagymacskabecsszót Csibének és a barátnőinek, hogy első adandó alkalommal megtanulok lovat készíteni. Tegnap eljött az alkalom.
És lett belőle ló:
 Második nekifutásra, mert elsőre kidurrant a lufi (elszámítottam a belefújt levegő mennyiségét).
De lett még mintapéldánynak:
 Oroszlán.

 Papagáj.


 Egér.

Tavaly nyáron pedig ilyenek készültek:


 Aki esetleg behatóbban szeretne a témával foglalkozni, az lufit vásárolhat nagyon jó áron itt.

Néhány videó a témában:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése