2016. december 13., kedd

Hóember vatta korongból

Még november végén keresgéltem a neten ötletek után. Olyasmit kerestem, aminek az elkészítése nem tart sokáig, ötletes, egyedi, jópofa, téli, és kisebb gyerekekkel is megvalósítható. 
Levendulalány blogján láttam ezt a cuki hóembert vatta korongból. A fenti elvárások mindegyikének maximálisan megfelel. 
A prototípus ilyen lett: 


Annyit változtattam, hogy a szalagot a nyakába sál jellegűen ragasztottam fel, illetve konkrétan nem csak fekete papír nem volt épp otthon (lásd gombok és szemek), de egy árva levendula ág sem, ezért a seprűjét színes papírból készítettem el. 
Csibe is rákapott, mert tényleg egyszerű, mutatós, és haladós munka. Ő már elmondhatja magáról, hogy idén készített hóembert, pedig még tisztességes mennyiségű hó sem volt :)
Bár amikor mondtam neki, hogy építsünk hóembert, a konyhában, kicsit hitetlen volt... Nem is értem, miért... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése