2016. november 23., szerda

Tolltartó cipzárból (szalag nélkül)

Korábban már mutattam cipzárból készült tolltartót. 
Most ajándékba készítettem újból tolltartót cipzárból, de ezúttal nem díszítettem szalaggal. 
Eltérő színű cipzárak két felét varrtam össze. Arra kell figyelni nagyon, hogy a cipzár méretei megegyezzenek, különben nem lehet majd felhúzni a cipzárat. 
Valamivel macerásabb volt a cipzár feltekerése a varrás előtt, volt, hogy többször is le kellett bontanom, mert nagyon csavarodott, de egyébként megérte vesződni vele.
Az ajándékozottaknak is tetszett. (A belsejébe tettem tollat, sokszínű ceruzát, és egy mini noteszt is).
Több fajta készült, de elég korlátozott színválasztékban. Egyforma méter cipzárból csak kék, barna, fehér és fekete volt, ezeket próbáltam változatosan kombinálni. 
A  többiről nem készült kép.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése