2016. szeptember 2., péntek

Iris folding angyalka

Sucika blogján bogarásztam valamelyik nap, és akkor láttam egy tök aranyos technikát. Van ott még egy csomó érdekes és hasznos dolog, érdemes bogarászni. 
Kicsit bánom, hogy nem tanítónő lettem, de most már mindegy :)
Nagyon megtetszett az Iris folding technika. 
Ma délután Csibének is nagy kedve volt alkotni (kiderült, hogy ő a nyári táborból ismeri a technikát), én is kíváncsi voltam, ezért nekiültünk. 
Kicsit karácsonyi hangulatban (tudom korai, de Luca napra is ötletelünk már). Ő fenyőfákat készített, kettőt is, mire én elkészültem egyetlen angyallal. 
Ahhoz képest, hogy milyen egyszerűnek tűnik, elsőre megszenvedtem vele. Főleg a fejével. Lehet, egyszerűbb mintát kellett volna választani. 
Viszont az eredmény magáért beszél. Nekem nagyon tetszik. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése